Помните ли ювелирната акция Читанка? А нали не си мислите, че нещата са свършили дотук? Щото не са. ГДБОП пак привиква - за справка - поредния автор на поредната виртуална библиотека. Важно уточнение: на поредната БЕЗПЛАТНА виртуална библиотека. Но после пак ще има PR-хвалби за разбита престъпна мрежа...
Read more »ГДБОП пак вика за справка. Нова акция “Читанка”?

Category: БЪЛГАРИЯ Tags:
Аромата на кафе гони стреса
Дори само ароматът на кафе помага на мозъка да се справи с последствията от стреса, предизвикан от недоспиване. Това показват резултатите от изследване, публикувани в новия брой на Journal of Agricultural and Food Chemistry.
Read more »0053: Защо говорим за бизнес-печалба, а не просто за печалба?
Zasto govorim za biznes–pechalba, a ne prosto za pechalba?
Защото не е съвсем просто.
Нека да започнем от формулата за печалба:
П = Пр. - Р,
Където:
* П е печалбата,
* Пр. са приходите,
* Р са разходите от дейността.
Фен плати 8500 долара за кафе с Робърт де Ниро
Холивудски фен платил сумата от 8500 долара, за да пие кафе с Робърт де Ниро, съобщава "Ню Йорк Дейли Нюз".
Звездата от филма "The Raging Bull" участвал в благотворителен търг в Ню Йорк, където помолил публиката да наддава за среща на кафе със самия него.
Read more »Category: КЛЮКИНИ Tags:
Всичко за кафето
Последиците от прекомерна употреба на кафе
Американците са най-големите любители на кафето. Според ново изследване 90% от тях консумират кафе ежедневно, а повече от половината от анкетираните пълнолетни пият почти по половин литър кафе на ден.
Read more »Кафето – „за“ и „против“
Доколко е полезно или вредно кафето. Какви са обвиненията и защитата на ободряващата напитка. Прочетете повече в статията и решете сами.
Read more »Кафето спасява мъжете от плешивост
Германски учени установиха, че кофеинът има свойството да забавя и дори предотвратява мъжкото оплешивяване. Проф. Петер Йенслер от университета в Йена доказа, че кафето е най-ефективният стимулатор за корените на мъжката коса, намаляващ действието на тестостерона върху тях.
Read more »Кафето и чаят намаляват риска от диабет
Консумацията на чай и кафе, включително безкофеиново кафе, намалява риска от диабет тип 2, показва проучване, публикувано от испански медии.
Read more »Кафе + алкохол = смъртоносна смес
Американски учени откриха, че кафето след алкохол не действа отрезвяващо, а засилва ефекта му, съобщи БТА, позовавайки се на в. "Дейли мейл" и в. "Дейли телеграф".
Комбинацията на алкохол и кафе създава потенциално смъртоносна смес и човек по-трудно си дава сметка, че е пиян.
Read more »
Навигация
Гласувано от вас
Нови потребители
- Cort
- dpankova
- Jagbani
- Irene7999
- desertsafari